جمعه , شهریور ۳۰ ۱۴۰۳
Breaking News

همایش آموزشی ایمنی برای سیمبانان و پیمانکاران شهرستان رودسر

به مناسبت روز جهانی سیمبان همایش ایمنی امور توزیع برق شهرستان رودسر و ادارات تابعه بهمراه پیمانکاران فعال سطح شهرستان بمنظور ترویج و بسط فرهنگ ایمنی در کار برگزار شد.

پس از باران/ در این همایش آموزشی اکبر شادپور مدیر توزیع برق شهرستان رودسر گفت: برگزاری اینگونه همایش ها باعث افزایش آگاهی و آموزش و فرهنگ ایمنی و بالا رفتن سطح ایمنی در همکاران می شود.
وی افزود: مباحث ایمنی بسیارگسترده است لذا لازم است الزامات اولیه ایمنی برای همیشه در ذهن کلیه همکاران نقش ببندد و بخشی از کار بر عهده سازمان است تا با برگزاری کلاس ها و سمینارهای آموزشی در بخش آگاه سازی و ایجاد شناخت اقدام کرده و بخش دیگر بر عهده خود افراد شاغل در بخش های فنی می باشد تا با دستیابی به این مهارتها و ارتقاء سطح دانش در این زمینه موجبات موفقیت و سلامت خود و شرکت را فراهم آورند.
شادپور اظهار داشت: ایمنی حین کار ضامن اثر بخشی و مستمر بودن کار است و ایمنی بر کار ضرورت دارد و باید با باور به مسئله ایمنی و درونی کردن این مسئله برای خود و با رعایت ضوابط و مقرارات ایمنی، خطاهای انسانی که همواره وجود دارد را به حداقل ممکن برسانیم .
در ادامه مدرسین این همایش در خصوص محورهای همایش به ارائه توضیحات پرداختند و در پایان از برقکاران برتر حوزه امور توزیع برق رودسر با اهدا لوح تقدیر و هدیه تجلیل بعمل آمد.

Check Also

با معرفی برگزیدگان؛پرونده سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان بسته شد

سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف به کار خود پایان …