جمعه , شهریور ۳۰ ۱۴۰۳
Breaking News

در سال 1402 صورت گرفت؛ پرداخت ۱۶ میلیارد تومان کمک هزینه ازدواج تامین اجتماعی در گیلان

سازمان تامین اجتماعی در سال گذشته حدود هفتصد میلیارد تومان کمک هزینه ازدواج به بیش از 97800 نفر پرداخت نموده که حدود شانزده میلیارد تومان آن در استان گیلان بوده است

به گزارش پس از باران به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، بر اساس اعلام مدیریت آمار ، اطلاعات و محاسبات این سازمان ، در سال ۱۴۰۲ تعداد ۹۷۸۲۱ فقره سند تعهدات کوتاه مدت بابت کمک هزینه ازدواج به بیمه شدگان مشمول پرداخت گردیده که متوسط آن معادل ۷/۱ میلیون تومان بوده است .

به استناد این گزارش گروه سنی ۳۰تا ۳۴ سال با حدود ۳۶ هزار فقره و گروه سنی ۲۵ تا ۲۹ سال با ۲۶ هزار فقره بیشترین استفاده کنندگان از این تعهد بوده اند .

۷۳ درصد بیمه شدگان برخوردار شده از این تعهد را مردان و ۲۷ درصد را زنان تشکیل میدهند و نکته حائز اهمیت اینکه ۹۷۷۸۵ مورد از اسناد صادره به شکل غیرحضوری و تنها ۳۶ فقره به صورت حضوری اقدام گردیده است .

۸۱ درصد از بیمه شدگان استفاده کننده از این تعهد را افراد دارای سابقه کمتر از ۱۰ سال تشکیل میدهد که در این بین سهم بیمه شدگان دارای کمتر از ۵ سال سابقه ۳۵ درصد و بین ۵ تا ۱۰ سال سابقه نیز ۴۶ درصد میباشد

Check Also

با معرفی برگزیدگان؛پرونده سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان بسته شد

سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف به کار خود پایان …