پنجشنبه , شهریور ۲۹ ۱۴۰۳
Breaking News

پیام تبریک بخشدار لشت نشا بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

به گزارش پایگاه خبری رایان خبر,جهانبخش جم به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیام تبریک صادر کرد.
متن پیام بدین شرح است:
«بسم‌الله الرحمن الرحیم
رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایمان و وحدت کلمه بود.
امام خمینی (ره)
 
یوم‌الله دهه مبارک فجر پایان استبداد و سلطه طاغوتیان و بیگانگان و آغاز خودباوری مردم بود که با رهبری مدبرانه امام خمینی (ره) و رمز الله‌اکبر به ثمر نشست و ملت با ایستادن در مقابل استبداد و استکبار برگ زرینی در تاریخ ایران رقم زدند.
امروز که چهل و سومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ایران فرارسیده است، شاهد پیشرفت های شگرف ایران اسلامی در عرصه های مختلف هستیم که علیرغم دسیسه های دشمنان طی این ۴۳ سال و تحت فشار قرار دادن کشور و ملت با تحریم های ظالمانه، آبادانی و امنیت را در سراسر این مرز و بوم به ارمغان آورده است.
این انقلاب هژمونی استکبار را در هم کوبید و سبب بیداری در میان ملت ها و آزادی خواهان عالم شده است. امروز در هر نقطه از این کره خاکی اثرات انقلاب اسلامی در آگاه سازی مردم و خیزش آنها بر علیه ظالمین و مستکبرین مشهود است و به حول و قوه الهی این راه پرافتخار تا ظهور حضرت ولی عصر (عج) تداوم خواهد داشت.
 و البته بر همه ما مسئولان واجب است تا با تداوم راه و آرمان‌های مقدس امام راحل و شهدا خدمت بی‌شائبه به مردم یعنی ولی‌نعمتان واقعی انقلاب را سرلوحه گفتار و رفتار خود قرارداده و در این راه نصایح و رهنمودهای حکیمانه رهبر فزرانه انقلاب را نصب العین خود قرار دهیم.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب و شهدای والامقام ، فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به محضر مقام معظم رهبری ، آحاد ملت شریف ایران و به ویژه مردم مومن و انقلابی لشت نشاء و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تبریک عرض نموده و امیدوارم شاهد موفقیت‌های روزافزون ایران قوی و مقتدر در عرصه های بین المللی باشیم.»
جهانبخش جم
بخشدار لشت نشاء

Check Also

با معرفی برگزیدگان؛پرونده سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان بسته شد

سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف به کار خود پایان …