جمعه , شهریور ۳۰ ۱۴۰۳
Breaking News

با سخنرانی رئیس جمهوری از طریق ارتباط تصویری؛
حضور استاندار گیلان در دوازدهمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد

استاندار گیلان در دوازدهمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد که صبح امروز (پنجشنبه) با پیام تصویری آیت الله مکارم شیرازی و سخنرانی رئیس جمهوری از طریق ارتباط تصویری آغاز به کار کرد، حضور یافت.

به گزارش پایگاه خبری رایان خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دوازدهمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد صبح امروز (پنجشنبه) با پیام تصویری آیت الله مکارم شیرازی و سخنرانی رییس جمهور به صورت مجازی آغاز به کار کرد.

دکتر عباسی استاندار گیلان نیز در این اجلاسیه که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و روحانیون استان در سالن اجتماعات مصلی امام خمینی (ره) رشت برگزار شد، شرکت کرد.

دوازدهمین اجلاسیه علمای بلاد با شعار “رسالت حوزه‌های علمیه در تحقق و دفاع از اهداف و آرمان های انقلاب” طی روزهای ۲۲ و ۲۳ دی ماه جاری با سخنرانی ویدیو کنفرانسی رئیس جمهوری در قم برگزار در حال برگزاری است.

چهار کمیسیون، رسالت حوزه‌های علمیه در تولید منظومه معرفتی و ارزشی نظام اسلامی، رسالت حوزه‌های علمیه در تحقق خودسازی، فرهنگ سازی، جامعه پردازی و تمدن سازی، رسالت حوزه‌های علمیه در ترویج و تحقق اقتصاد مقاومتی و معیشت جامعه و رسالت حوزه‌های علمیه در استفاده از فرصت‌ها و مواجهه با چالش‌ها و تهدیدات انقلاب اسلامی به همین منظور تشکیل شده‌است

Check Also

با معرفی برگزیدگان؛پرونده سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان بسته شد

سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف به کار خود پایان …