دوشنبه , شهریور ۲۶ ۱۴۰۳
Breaking News

دیدار نیروی انتظامی با فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه:از مهمترین مؤلفه های یک جامعه متعالی ، نظم و امنیت اجتماعی است

در نشستی به مناسبت هفته نیروی انتظامی و به واسطه ی تقدیر از زحمات مردان امنیت و آرامش ، حمیدرضایی فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در جمع نیروی انتظامی گفت : از مهمترین مؤلفه های یک جامعه متعالی ، نظم و امنیت اجتماعی است که نیروی انتظامی در تامین نظم داخلی سهم ویژه ای را داراست و همچنین در پیشگیری از ناامنی و ناهنجاریها در مرزهای پهناور ایران هم این عزیزان جان برکف در تلاشی شبانه روزی از تمامیت ارضی مان دفاع میکنند.

حمیدرضایی ادامه داد : نیروی انتظامی در جنگ تحمیلی به گواه شهیدانی که تقدیم این مرزوبوم کرده اند نقش مؤثر و گسترده ای داشتند و همچنین هزاران شهید در تامین امنیت داخل کشور گواه این است که چه در دوران جنگ و چه پس از آن نیروی انتظامی مستمراً از جمهوری اسلامی ایران دفاع کرده و میکند.

وی با اشاره به فداکاریهای نیروی انتظامی ادامه داد : نیروی انتظامی همواره در ماموریت های محوله در نهایت جانفشانی و رشادت و شجاعت بوده و بر این اساس همیشه عملکردی در خور توجه و تقدیر داشته اند.

فرماندار با تاکید و اشاره به برگزاری جلسات شورای تامین در شهرستان و با استناد بر موضوعات مطروحه اعلام کرد که شهرستانی با امنیت پایدار و انضباط اجتماعی داریم .

حمید رضایی با بیان اینکه مقابله و پیشگیری از جرائم جزء شاخصه های اصلی شهرستان میباشد گفت : شهرستان آستانه اشرفیه در مبحث پیشگیری از جرائم و مقابله و کشف عاملان جرم و نا امنی، پیشقدم و بسیار مصمم است

فرماندار با تقدیر از سرهنگ محمدی نصب فرمانده ی اسبق نیروی انتظامی شهرستان ، سرگرد نجفی پور را از افسران با تجربه و مقتدر دانست که با حضور خدمت در شهرستان های مختلف کوله باری از تجربه را جهت فرماندهی با اقتدار و مدبرانه همراه خود به شهرستان آستانه اشرفیه آورده اند.

در پایان این دیدار حمید رضایی گفت : ما امیدواریم در سایه ی توکل به خداوند و پیروی از منویات مقام معظم رهبری بتوانیم خدمات شایسته ارائه نماییم.

Check Also

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:وفاق و وحدت عامل پیشرفت جامعه است

پس ا باران ز_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان وفاق و وحدت در دانشگاه را …