دوشنبه , شهریور ۲۶ ۱۴۰۳
Breaking News

پیام تبریک بخشدار لشت نشا بمناسبت روز روستا

بنام هستی بخش بی همتا

 جامعه روستایی و عشایری خاستگاه و آغازگر تمدن بشر است و فرهنگ و شیوه خاص زندگی در روستا سبب تربیت و پرورش مردمانی صبور، تلاشگر، معتقد و غیور شده است.

روستا و روستایی مظهر صداقت و اسوه تلاش و سخت کوشی اند روستاییان و عشایری که در دفاع از مرزهای وطن شجاع و دلیرند و بر خلاف نسبت جمعیتی کمتر، نقش مهمی در امنیت ، اقتصاد و استقلال کشور ایفا می‌کنند و بعنوان کانون‌های کوچک تولیدی، سهم بزرگی در توسعه استانی و ملی دارند.

رسیدگی و توجه به مسائل این بخش از جامعه و برنامه‌ریزی و اجرای سیاست‌های مناسب برای برطرف کردن مشکلات جوامع روستایی و عشایری و همینطور حفظ و تقویت فرصتهای موجود در  این بخش ارزشمند یکی از مهم‌ترین اولویت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است، که بویژه در سالهای اخیر با اختصاص وجوه ارزش افزدوده به حساب دهیاری ها به ایجاد و تحکیم زیرساختهای توسعه روستاها توجه ویژه شده است.
اینجانب پانزدهم مهر ماه را به تمامی روستاییان و عشایر سراسر میهن عزیزم به ویژه روستائیان فهیم ،متدین و سخت کوش بخش لشت نشاء تبریک میگویم و از تلاش‌ها و فداکاریهای ایشان در راستای توسعه، اقتدار و استقلال کشور قدردانی می‌کنم و از تلاش دهیاران،شوراهای اسلامی روستا و بخش و مدیران دستگاه های خدمات رسان به روستائیان در راستای عمران و آبادانی روستاها صمیمانه سپاسگزارم. امیدوارم با فراهم آوردن زمینه های توسعه پایدار و اقتصاد پویا برای روستاهای کشور شاهد پیشرفت و آبادانی هرچه بیشتر این بخش از جامعه باشیم.

جهانبخش جم
بخشدار لشت نشاء

Check Also

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:وفاق و وحدت عامل پیشرفت جامعه است

پس ا باران ز_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان وفاق و وحدت در دانشگاه را …