جمعه , شهریور ۳۰ ۱۴۰۳
Breaking News

‍ سخنرانی فرمانده سپاه لنگرود پیش از خطبه های نماز جمعه لنگرود به مناسبت هفته دفاع مقدس

رایان خبر،به گزارش خبرما از لنگرود، سرهنگ پاسدار الیاس کوثری، فرمانده سپاه لنگرود پیش از خطبه های نماز جمعه امروز (۴ مهر ماه ٩٩) با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با اشاره به فضل و بخشش شاهان قبل از انقلاب داشتند که چگونه بخش وسیعی از خاک سرزمین عزیز ما را با عهدنامه های کم ارزش تقدیم بیگانگان کردند اظهار داشت: امروز به غلط دشمنان با سیاهنمایی انقلاب از دوران خوش مردم در قبل از انقلاب سخن می گویند.

وی هدف اصلی دشمنان از این سخنان را نا امید کردن جوانان و مردم ما دانستند و افزودند: امروز امنیت، آرامش و اقتدار کشور، مرهون فداکاریهای رزمندگان، ایثارگران و خانواده‌های معظم و معزز شهداست.

الیاس کوثری ضمن اعتراض به بعضی از مسئولینی که خوی کاخ نشینی دارند اظهار داشت: آیا درست است که دغدغه مسئولین این باشد که صندلی خود را با میز کار خود، ست کنند. دغدغه مسئول ما شده، چگونه بر روی چه صندلی بنشیند و امضا کند، حال آنکه جوانان ما در دوران دفاع مقدس بر خاک گرم خوزستان نشستند خشاب ها را پر کردند تا از شرف و آبرو ناموس ما دفاع کنند ما باید قدر این ارزش ها را بدانیم.

سرهنگ کوثری در بخش دیگری از سخنان امروز خود گفتند: مردم که به ادارات مراجعه می کنند ارباب رجوع هستند، ما خدمتگزاران آنهائیم، مسئولی که خود را خدمتگزار نمی داند، بگذارد و برود. نوکری کردن مردم افتخار ماست رئیس اداره ایی که آبدارخانه اش بزرگتر از نماز خانه اش می باشد چه جور مسئولی است؟! آقای قرائتی گفتند رئیس اداره ای که نمازخانه اش شیک تر و بزرگ تر از اتاق کارش است آن مسئول معلوم است که نمازخوان است.

فرمانده سپاه لنگرود همچنین از مسئولین شهرستان خواستند به مشکلات مردم در این وضعیت سخت معیشتی رسیدگی جدی نمایند.

وی در پایان افزود: کشور ژاپنی که به لحاظ وسعت اندازه ۴ استان ما می باشد و بودجه ۴۰ میلیون دلاری ژاپن ۹۰ درصد آن خرج سربازان آمریکایی می شود تا کشورشان را حفظ کنند، در عین حال سربازان آمریکایی مست در خیابان های ژاپن دست ناموس ژاپنی ها را می گیرند و ژاپنی ها جرأت اعتراض ندارند آیا این افتخار است؟! سونی داشته باشی، تویوتا داشته باشی، اما عزت و شرف و استقلال نداشته باشی.
گزارش از سید صادق عابدینی _ خبرنگار شهرستان لنگرود

Check Also

با معرفی برگزیدگان؛پرونده سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان بسته شد

سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف به کار خود پایان …