پنجشنبه , شهریور ۲۹ ۱۴۰۳
Breaking News

فرماندار لنگرود خبر داد:مشارکت ۶۰ درصدی شهرستان لنگرود در انتخابات

به گزارش پایگاه خبری رایان خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان، فرماندار لنگرود عنوان کرد: بیش از ۶۰ درصد مردم شهرستان لنگرود هم در انتخابات ریاست جمهوری و هم در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مشارکت کردند که از میانگین مشارکت استان بالاتر است.

مهندس رحیم حیدری ضمن قدردانی از تلاش خبرنگاران هم در ایام تبلیغات و هم در فراهم سازی مقدمات برگزاری یک انتخاب پرشور و حداکثری، اظهار کرد: مردم انقلابی و بصیر نیز علیرغم همه مسائل و مشکلات اقتصادی و معیشتی حسب فرمایش رهبر انقلاب در صحنه حاضر شدند و حماسه آفریدند.

وی با بیان اینکه مردم به تکلیف خود به خوبی عمل کردند و اکنون منتظر عمل مسئولان به وظایف خود هستند، افزود: امیدواریم افراد منتخب هم در ریاست جمهوری و هم در شوراهای اسلامی شهر و روستا بتوانند منشا آثار خیر باشند و نظام را قدرتمندتر از همیشه به پیش ببرند.

فرماندار شهرستان لنگرود، از اعضای شوراهای شهر و روستا خواست به وعده های خود عمل کنند و برای برطرف کردن مشکلات مردم تلاش شبانه روزی داشته باشند، وی اضافه کرد: مردم با شور و شعور و مشارکت بالا در انتخابات شرکت کردند تا آرای آنان پشتوانه مسئولان در مسیر خدمتگزاری باشد.

مهندس رحیم حیدری، با اشاره به درصد بالای مشارکت مردم شهرستان در انتخابات، خاطرنشان کرد: بیش از ۶۰ درصد مردم شهرستان لنگرود هم در انتخابات ریاست جمهوری و هم در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مشارکت کردند که از میانگین مشارکت استان بالاتر است.

وی همچنین از مصرف حدود ۶۰ هزار تعرفه ریاست جمهوری و شورای اسلامی خبر داد و گفت: کمبود تعرفه نداشتیم و انتخابات در کمال آرامش و صحت برگزار شد.

Check Also

با معرفی برگزیدگان؛پرونده سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان بسته شد

سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف به کار خود پایان …