پنجشنبه , شهریور ۲۹ ۱۴۰۳
Breaking News

فرماندار لاهیجان در دومین جلسه شورای اداری بیان کرد:

محرومیت زدایی از وظایف ذاتی مسئولان است/پیشرفت فیزیکی مجتمع فرهنگی هنری لاهیجان رضایت بخش نیست/پیگیری تامین اعتبار پروژه اتصال تصفیه خانه فاضلاب لاهیجان برای حل مشکل مردم روستای نخجیر کلایه ضروری است/افزایش قیمت کالای اساسی بدون مصوبه پذیرفتنی نیست

به گزارش پایگاه خبری رایان خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری لاهیجان؛ یونس محمودی در نشست شورای اداریشهرستان لاهیجان خاطر نشان کرد: محرومیت زدایی از وظایف ذاتی مسئولان است که در قانون نیز به آن تاکید ویژه شده است.

وی رعایت خواستار افزایش رعایت دستورالعمل ها توسط مردم لاهیجان در پیشگیری از شکل گیری پیک پنجم در این شهرستان، اظهار داشت: از بازاریان، پزشکان، کادر درمان و مسئولان دستگاه های اجرایی در اجرای سیاست های حاکمیتی و دولتی تشکر و قدردانی می گردد.

نماینده عالی دولت در لاهیجان با تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، خاطر نشان کرد: روابط عمومی، اصلی‌ترین حلقه ارتباط میان مدیران و کارکنان، سازمان با خارج از آن، محل ارائه آنچه در درون یک سازمان یا نهاد می‌گذرد و نیز معرفی توانمندی‌های آن به جامعه هدف و مخاطب است.

محمودی با بیان اینکه مدیران باشد شجاع، شفاف و اخلاق مدار باشند، گفت: پیگیری و قاطعیت مدیران در پیشبرد امورات مردمی کمک خواهد کرد.

وی به پیگیری در راه اندازی پایگاه امداد و نجات در روستای پاشاکی شهرستان لاهیجان تاکید کرد و گفت: پیشرفت فیزیکی فاز یک پروژه مجتمع فرهنگی هنری لاهیجان ۸۱ درصد است که رضایت بخش نیست و باید پیگیری ویژه ای از طریق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گیرد.

فرماندار لاهیجان با انتقاد از شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در خصوص مشکل فاضلاب نخجیرکلایه، گفت: پیگیری تامین اعتبار پروژه اتصال تصفیه خانه فاضلاب لاهیجان برای حل مشکل مردم روستای نخجیر کلایه ضروری است.

محمودی با بیان اینکه افزایش قیمت کالای اساسی بدون مصوبه و قانون پذیرفتنی نیست و با متخلفان برخورد صورت می پذیرد، گفت: برای رسیدگی به مشکلات مردم باید دقت نظر صورت گیرد.

وی با تاکید به جایگاه و اهمیت انتخابات، گفت: مسئولان و مردم عامل برگزاری یک انتخابات سالم، پرشور، فراگیر و با امنیت هستند.

فرماندار لاهیجان حضور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ را یک خلق اثر سیاسی – اجتماعی دانست و گفت: امیدواریم بتوانیم زمینه حضور پرشور مردم را فراهم آوریم.

Check Also

با معرفی برگزیدگان؛پرونده سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان بسته شد

سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف به کار خود پایان …