پنجشنبه , شهریور ۲۹ ۱۴۰۳
Breaking News

کاشت نهال توسط دوچرخه سوار آستارایی در محوطه اداره کل محیط زیست کردستان

کرامت عزیززاده سفیر صلح و دوستی و حامی محیط زیست روز شنبه۲۵اردیبهست با حضور خود در اداره کل حفاظت محیط زیست استان کردستان چند اصله نهال کاشت.

به گزارش رایان خبر از ایرنا، کرامت عزیززاده یک فعال اجتماعی است که با رکاب زدن دوچرخه تاکنون به ۷۰ کشور جهان سفر کرده است و در راستای ترویج و تبلیغ فرهنگ محیط زیستی در کشورهای سفر کرده با مسوولان محیط زیستی، لشکری، کشوری و فرهنگی نهال کاشته است.

 وی سفیر صلح و دوستی است و او را به نام دوچرخه‌سوار جهانگرد هم می‌شناسند و با کاشت نهال؛ پیام دوستی، آرامش، برادری و برابری می‌آفریند، این فعال مدنی هدف خود را از جهانگردی، اشاعه فرهنگ محیط زیست سالم بیان می‌کند که پایه‌های اقداماتش و فرهنگ‌سازی در این راه را با اهتمام و کوشش طی کرده است.

 عزیززاده با شعار احیای دریاچه ارومیه، حمایت از آبزیان، حمایت از کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست و کودکان سرطانی، حمایت از خلیج فارس و کاهش آلودگی، درخت می‌کارد و امیدوار است  تا در سفرهای اروپا، آسیا و آمریکای جنوبی بتواند سفیر شایسته‌ای برای مردم  ایران و جهان باشد.

 او امروز به‌ همراه مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کردستان، رییس اداره روابط عمومی، فرمانده یگان حفاظت، رییس اداره آموزش و پژوهش و معاون اداره شهرستان سنندج چند اصله نهال درخت مو را در محدوده این اداره کل کاشتند.

 کرامت عزیززاده اهل آستارا از استان گیلان است، به عشق کشور ایران ۱۸ سال است که درخت می‌کارد و تاکنون با رکاب زدن در نقاط مختلف ایران و کشورهای سفر کرده بیش از ۴۰ هزار اصله درخت کاشته است. او این بار با شعار حمایت از کادر درمان که در جبهه مقابله با کرونا قرار دارند به این سفر آمده است.

Check Also

تجلیل استاندار از اورژانسی‌های گیلان

استاندار گیلان با حضور در مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان و تقدیم گل …