شنبه , جولای 27 2024
آخرین خبرها
بازدید فرماندار املش به همراه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای از مناطق ییلاقی املش

بازدید فرماندار املش به همراه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای از مناطق ییلاقی املش

فرماندار املش صبح روز شنبه ۶ دیماه به همراه مهندس مرادی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از مناطق برفی ییلاقی بازدید کرد.

به گزارش رایان خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری املش،صبح امروز محمد رنجبر نیاول ، فرماندار املش بهمراه مهندس فریبرز مرادی،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای، سرهنگ حمید یحیی پور ، فرمانده سپاه ناحیه املش،مهندس پندار ،بخشدار رانکوه ،غلامرضا اسدی ، رئیس هلال احمر ، مهندس محمدی رییس اداره برق املش و مهندس یوسفی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای،از مناطق ییلاقی اسک، سیاه خلک،کجید،موسی کلایه ،کلامرود و ملکوت بازدید و از نزدیک از روند چگونگی بازگشایی راه ها بازدید بعمل آوردند.


فرماندار املش در این بازدید گفت: تمامی راه های مواصلاتی روستاهای ییلاقی املش بازگشایی و برای خودروهای سنگین با نصب زنجیر چرخ میتوانند در این مناطق تردد نمایند.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان نیز در این بازدید از شهروندان و روستاییان خواست حتی المقدور به دلیل بارش برف سنگین و یخبندان شدید به مناطق ییلاقی سفر نکنند و در صورت ضرورت حتما از زنجیر چرخ استفاده نموده و از سیستم گرمایشی و ایمنی خودرو اطمینان کامل حاصل، سپس مبادرت به حرکت به سمت مناطق ییلاقی نمایند.