چهارشنبه / ۲ آبان / ۱۴۰۳
×
طی حکمی از سوی مدیر عامل آبفای گیلان صورت گرفت:تودیع و معارفه معاون منابع انسانی و تحقیقات آبفای گیلان
  • مهر ۱۶, ۱۴۰۱
  • طی حکمی از سوی مدیر عامل آبفای گیلان صورت گرفت:

    تودیع و معارفه معاون منابع انسانی و تحقیقات آبفای گیلان

    طی حکمی از سوی مدیرعامل آبفای گیلان، مسعود احمدی بعنوان سرپرست معاونت منابع انسانی و تحقیقات این شرکت منصوب شد.

    به گزارش رایان خبر به نقل از دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، معارفه معاون منابع انسانی و تحقیقات این شرکت با حضور مدیرعامل ، معاونین و کارکنان مجموعه معاونت منابع انسانی و تحقیقات انجام شد.

    مازیار علی پور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به اینکه تغییر و تحولات در شرکت در راستای پیشبرد اهداف و ارتقاء امور می باشد تصریح کرد: اهمیت حوزه منابع انسانی بر کسی پوشیده نیست و کارکنان بعنوان اصلی ترین سرمایه شرکت باید مورد توجه قرار گیرند.وی با تأکید بر اینکه اجرای به موقع بخشنامه ها در این حوزه بسیار حائز اهمیت است یادآور شد: استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در حوزه تحقیقات و همچنین رعایت ضوابط مربوط به حوزه سایبری باید مورد توجه قرار گیرد.

    مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به تخصص و تجربه بدنه کارشناسی این شرکت اظهار داشت: حضور کارشناسان مجموعه آبفای گیلان در کارگروه های مختلف شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ، نشان از توانمندی و دانش همکاران این مجموعه می باشد که بسیار ارزشمند است .

    وی ضمن معرفی مسعود احمدی بعنوان سرپرست معاونت منابع انسانی و تحقیقات، از خدمات ارزشمند مژگان امیدی در حوزه این معاونت پس از ادغام شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی و همچنین اجرای طرح طبقه بندی مشاغل تقدیر و تشکر نمود

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.