پنجشنبه / ۳ آبان / ۱۴۰۳
×
حضور شهرداری چاف و چمخاله در اولین همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری گردشگری استان گیلان‌
  • آبان ۲۳, ۱۴۰۱
  • حضور شهرداری چاف و چمخاله در اولین همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری گردشگری استان گیلان‌

    ?اولین همایش و نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری استان گیلان توسط اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان در تالار مرکزی شهر رشت آغاز شد.

    ?این همایش و نمایشگاه که از ۲۳ آبان آغاز شد به مدت سه روز ادامه دارد که زمان بازدید از این نمایشگاه نیز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۹ عصر می‌باشد.

    ?در این نمایشگاه، شهرداری‌های سراسر استان گیلان حضور دارند که ظرفیت‌های گردشگری شهر خود را برای سرمایه گذاران به نمایش می‌گذارند که در این نمایشگاه شهرداری چاف و چمخاله نیز دارای غرفه است.

    ? طبق گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر چاف و چمخاله ظرفیت های گردشگری این شهر گفت و افزود؛ این شهر دارای ظرفیت‌های منحصر به فردی از جمله بندر چمخاله، دریا و ساحل و طبیعت، صنعت کشاورزی برنج، صنعت ماهیگیری و پارک جنگلی، کاشت و برداشت هندوانه و غیره است که زمینه‌های زیادی را برای سرمایه‌گذاری ایجاد می‌کند.

    ?چاف و چمخاله دارای ۱۷ کیلومتر نوار ساحلی است که می‌تواند ظرفیت خوبی برای سرمایه‌گذاری متقاضیان در بخش خصوصی ایجاد کند که موجب رونق اقتصادی و گردشگری منطقه نیز می‌شود.

    ?احداث جاده تندرستی و نوار حفاظتی در ساحل، احداث پارک مینیاتوری، احداث پیاده راه در حاشیه رودخانه، احداث مجتمع اقامتی ۳۰۰ واحدی در ساحل، احداث پارکینگ با ظرفیت ۷۰۰ خودرو در طرح سالمسازی و احداث استخر جهت پرورش ماهیان خاویاری از جمله ظرفیت و فرصت‌های سرمایه‌گذاری است که سرمایه گذاران می‌توانند با مراجعه به شهرداری این شهر از آنان بهره‌مند شوند.

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.