شنبه / ۵ آبان / ۱۴۰۳
×
  • اردیبهشت ۶, ۱۴۰۲
  • مدیرخوشنام دیروز معلم نمونه امروز/معلمی از منطقه محروم اطاقور نمونه استان گیلان شد

    اختصاصی/در آستانه روز معلم دکتر خداجو، دبیر روستاهای بخش اطاقور از توابع شهرستان لنگرود توانست مقام معلم نمونه استان گیلان را از آن خود نماید .

    دکتر محمدعلی خداجو، دبیر مطالعات اجتماعی که دهها مقاله ملی و بین المللی درخصوص تعلیم و تربیت و مباحث آب وهواشناسی و گردشگری و… را در طول دوران تدریسش در کارنامه ی خود دارد در سال جاری تحصیلی جاری با تولیدمحتوا و نرم افزارهای آموزشی خاص و همچنین پژوهش در زمینه مشکلات دانش آموزان توانست عنوان مقام نمونه استانی را کسب کند.

    آموزش و پرورش منطقه اطاقور نزدیک به بیست سال است که فعالیت خود را در شهر و روستاهای این بخش آغاز کرده و این اولین بار است که یک معلم از این بخش ،کم برخوردار امکانات ، با کسب عنوان معلم نمونه استان گیلان راهی مرحله کشوری می‌شود.

    لازم به ذکر است از مجموع ۱۶ هزار و ۵۰۰ فرهنگی گیلان ، ۵ هزار و ۴۹۷ نفر با تکمیل فرم خوداظهاری وارد رقابت معلم نمونه شده بودند که در نهایت ۷ نفر به مرحله کشوری راه پیدا کردند.د

    کتر خداجو همچنین سابقه ، معاونت آموزش و پرورش منطقه اطاقور ،مدیریت اداره ورزش و جوانان شهرستان لنگرود و بخشداری کومله و تدریس در دانشگاه های تربیت معلم دارد.

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.