دوشنبه / ۳۰ مهر / ۱۴۰۳
×
شکوه فجر:برگزاری دو برنامه جشن صدور سند مالکیت املاک روستای لیلاکوه و اختتامیه جشنواره محتوای الکترونیکی ” ذوالفقار ” در نهمین روز از دهه فجر
  • بهمن ۲۱, ۱۳۹۹
  • به گزارش پایگاه خبری رایان خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری لنگرود، همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر، جشن صدور سند مالکیت املاک روستایی لیلاکوه از توابع بخش مرکزی، اختتامیه جشنواره تولید محتوای الکترونیکی ( ذوالفقار) ، اهدای ۲۴ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند کومله با حضور فرماندار شهرستان لنگرود، مدیر کل آموزش و پرورش گیلان و دیگر مسئولان شهرستان انجام شد.

    *تاثیر صدور سند روستایی در توسعه روستایی

    “مهندس حیدری” در این مراسم با بیان اینکه سنددارشدن املاک روستائیان به نوعی هویت، شخصیت، و آرامش روستائیان را به دنبال دارد، گفت: بهره مند شدن مالک از مزایای سند مالکیت در اخذ تسهیلات و وثیقه و جلوگیری از بروز اختلافات ملکی از مهم ترین اهداف اجرای طرح سند دار کردن املاک روستاهاست.

    فرماندار شهرستان لنگرود با اشاره به تاثیر صدور سند روستایی در توسعه روستایی، افزود: توسعه روستا، پایدارترین سیاست و راهبرد در توسعه هر کشور به شمارمی رود و سند املاک روستایی مقدمه رونق و شکوفایی اقتصادی است.

    مهندس حیدری با بیان اینکه هدف از اجرای طرح کاداستر هم به نوعی تعیین محدوده مالکیت‌ها به همراه اطلاعات حقوقی آن‌هاست، خاطرنشان کرد: تمام اطلاعات اعم از اندازه، محدوده و موقعیت در روی نقشه مشخص و نحوه ثبت خصوصیات ملک مشخص است و این طرح مشخص می کند که کسی نمی تواند به حدود افراد تجاوز کند.

    گفتنی است، از ۵۰۰ پرونده سند روستایی روستای لیلاکوه، ۲۵۰ فقره سند روستایی صادر شد و امروز به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، سند روستایی ۴۲ تن از اهالی محترم لیلاکوه در جشن صدور سند مالکیت املاک روستایی توسط فرماندار لنگرود و رئیس شورای اسلامی لیلاکوه تحویل داده شد.

    • همزمان با نهمین روز از دهه فجر اختتامیه جشنواره محتوای الکترونیک ” ذوالفقار” توسط ادارات آموزش و پرورش لنگرود، کومله و اطاقور و بسیج دانش آموزی انجام شد که ۳۰۰ اثر از دانش آموزان شهرستان لنگرود دریافت شد، و از این تعداد ۱۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال و پس از داوری ۴۲ اثر پذیرفته شد.

    *اولین اقدام فرهنگیان کومله از ابتدای شیوع بیماری کرونا کمک مالی به بیمارستان امینی لنگرود بود و در ادامه بعد از فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص کمک مومنانه، در سه مرحله ۱۲۵ کمک معیشتی به خانواده های نیازمند توزیع شد و توزیع ۱۴۲ بسته لوازم التحریر در ابتدای سال تحصیلی جدید و امروز نیز به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۴۲ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.