چهارشنبه / ۲ آبان / ۱۴۰۳
×
  • تیر ۲۲, ۱۴۰۱
  • هیات فوتبال گیلان، زمان ارسال مدارک برای صدور کارت پوشش خبری و تصویری استان را اعلام کرد

    نمایندگان رسانه های گروهی برای صدور و دریافت کارت پوشش خبری و تصویری مسابقات لیگ برتر و لیگ آزادگان در رده های مختلف مدارک خود را برای روابط عمومی هیات فوتبال گیلان ارسال کنند.

    پیرو اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران و با توجه به در پیش بودن مسابقات فوتبال کشور فصل ۱۴۰۲ – ۱۴۰۱، خبرنگاران، عکاسان، گزارشگران، تصویربرداران و صدابرداران رسانه های گروهی برای دریافت کارت پوشش خبری و تصویری رقابت های بیست و دومین دوره لیگ برتر و همچنین لیگ آزادگان در رده های مختلف، میبایست مدارک خود را حداکثر تا سه شنبه ۲۸ تیر ماه ۱۴۰۱ از طریق واتساپ به شماره: ۰۹۱۱۱۴۸۷۷۳۰ یا به صورت حضوری به روابط عمومی هیات فوتبال گیلان تحویل دهند.

    وهابی افزود: عکس با کیفت ۴*۳ زمینه سفید، تصویر کارت ملی و تصویر معرفی نامه از رسانه مورد نظر مدارک لازم برای صدور کارت می باشد.

    مسئول رسانه فوتبال استان گفت، بدیهی است ثبت نام برای صدور کارت جدید فقط تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۳۰ از طریق سامانه سازمان لیگ انجام می شود و به ثبت نام های بعد از این تاریخ تا نیم فصل مسابقات رسیدگی نخواهد شد.

    ثبت نام خبرنگاران و عکاسان رسانه های سراسری از جمله خبرگزاری ها و روزنامه های کشوری از طریق دفتر مرکزی آنها انجام می شود و نمایندگان آنها در استان برای صدور کارت، موارد را از دفتر تهران پیگیری کنند/

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.