شنبه / ۵ آبان / ۱۴۰۳
×
آغاز اجرای پروژه بهسازی و مقاوم سازی پل قلمگوده
  • آبان ۲, ۱۴۰۲
  • آغاز اجرای پروژه بهسازی و مقاوم سازی پل قلمگوده

    رییس شورای اسلامی شهر بندرانزلی در بازدیدی که بهمراه معاون عمرانی فرمانداری انزلی، مدیران دوایر شهرداری بندرانزلی، کارشناسان راه و شهرسازی و همچنین مشاور و پیمانکار پروژه، از پل قلمگوده به عمل آمد، با اعلام خبر آغاز عملیات بهسازی و مقام سازی پل هوایی قلمگوده، بر ضرورت تزریق اعتبارات استانی برای این پروژه تاکید کرد.

    شعبان جعفری گفت : پل هوایی قلمگوده یکی از پل های قدیمی چند دهه قبل است به مرور زمان مستهلک و بخش های زیادی از پل نیاز به تعمیر، رسیدگی، بهسازی و مقاوم سازی داشت که طبق نظر کارشناسان فنی، این پروژه سریعا وارد مرحله عمرانی و عملیاتی شد.

    وی با اشاره به اینکه این پل سالها رها شده بود، بیان کرد : با توجه به فرسوده بودن این پل و خطرات احتمالی برای شهروندان این پروژه پیش از این باید اجرا می شد که در حال حاضر مقام سازی اساسی این پل در دستور کار شهرداری و شورا قرار گرفته است.

    رییس شورای اسلامی شهر بندرانزلی با تاکید بر ضرورت تزریق اعتبارات استانی برای اجرای این پروژه، بیان داشت : با توجه به هزینه های بالای اجرای پروژه بهسازی و مقام سازی پل قلمگوده، باید همه مسئولین همت کنند تا اعتبارات بیشتری برای این پروژه جذب شود.شعبان جعفری پیشنهاد کرد: برای بهبود تردد شهروندان و ساکنین جزیره قلمگوده که یکی از نقاط گردشگرپذیر شهر محسوب می شود، نیاز است که یک پل جدید درکنار این پل احداث گردد و از پل موجود به عنوان پیاده راه استفاده شود.

    وی در انتها بیان کرد : از صبر و تحمل شهروندان و ساکنین جزیره قلمگوده که ما را در اجرای این پروژه یاری می کنند تشکر می کنم.

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.