چهارشنبه / ۲ آبان / ۱۴۰۳
×
  • تیر ۲۳, ۱۴۰۱
  • به مناسبت هفته عفاف و حجاب برگزارشد: نمایشگاه فرهنگی _هنری دختران حاج قاسم با عنوان معرفی سبک زندگی و پوشاک اسلامی، هویت زن در جهان به همت بسیج خواهران فاطمیه( س) بندر کیاشهر

    هما اکبری / رایان خبر/ به مناسبت هفته عفاف و حجاب نمایشگاه فرهنگی و هنری با عنوان دختران حاج قاسم به منظور ترویج سبک زندگی و پوشش اسلامی همراه با برنامه های مختلف از سوی بسیج خواهران فاطمیه س بندر کیاشهر برگزارشد .

    حبیبی ؛فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران فاطمیه( س) بندر کیاشهر با بیان اینکه نمایشگاه فرهنگی و هنری دختران حاج قاسم به مناسبت عفاف و حجاب در بندر کیاشهر برگزارشده تصریح کرد: این نمایشگاه با هدف ترویج سبک زندگی و پوشش اسلامی و معرفی هویت زنان در جهان به مناسبت گرامیداشت روز ملی عفاف و حجاب در یکی از مکان های پر رفت و آمد (چهارشنبه بازار )در طول هفته برگزارشده است .

    وی افزود:این نمایشگاه با غرفه های چون غرفه دوخت رایگان چادر ،غرفه کودک ،غرفه فروش محصولات فرهنگی وحجاب و…، غرفه نمایشگاه پوستر و عکس ،غرفه اهدای بسته های فرهنگی ،غرفه مطالعه کتاب و دورهمی ، ایستگاه صلواتی مناسب همه رده سنی برپاشده است .

    حبیبی با بیان اینکه در نمایشگاه پوستر و عکس روایت ها، خاطرات و مطالب مفید از هویت زنان در جهان بیان شده است اظهار کرد: نمایشگاه فرهنگی و هنری با موضوع عفاف حجاب سعی دارد به معرفی زنان سراسر جهان که پوشش اسلامی را انتخاب کرده اند و حتی آنهایی که انتخاب نکرده اند بپردازد تا دراین فرصت بانوان آشنا با هویت زنان سراسر جهان شوند. فرمانده حوزه بسیج خواهران فاطمیه (س) از برپایی نمایشگاه فرهنگی و هنری هفتگی در سواحل نیز خبر دادو گفت :به منظور عدم تمرکز در یک مکان درنظر است در مکانهای پر رفت و آمد این نمایشگاه برپاشود تا همه افراد از این نمایشگاه بهره ببرند .

    دراین نمایشگاه همچنین غرفه دورهمی و مطالعه کتاب باموضوع حجاب و عفاف بر پا بود که بازدید کنندگان ضمن مطالعه کتاب می توانستند این کتاب هارو به عنوان امانت دراختیار داشته باشند.

    حجه الاسلام والمسلمین امیدی امام جمعه بندرکیاشهر ضمن بازدید از این نمایشگاه از اقدام خوب بانوان فعال و بسیجی بندرکیاشهر تقدیر کردو گفت :تدوام این نمایشگاه به منظور ترویج سبک زندگی اسلامی و معرفی جاب برتر در کنار برنامه های فرهنگی می تواند اثر بخش باشد.

    لازم به ذکر است که بانوان فاطمی بسیج خواهران فاطمیه س بندر کیاشهر مسیر چهارشنبه بازار را بصورت همگانی پیاده روی داشتند .

    گفتنی است که غرفه رایگان دوخت چادر قراراست یک هفته به همت فرماندهان پایگاه های مقاومت درامامزاده به همین مناسبت دایر باشد .

    در پایان محوطه نمایشگاه از زباله های موجود پاک سازی شد.

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.