پنجشنبه , شهریور ۲۹ ۱۴۰۳
Breaking News

دکتر مهدی فلاح در جمع مسئولین شهرستان خمام؛خمام به عنوان یک شهرستان و یک نهال نوپای تازه جوانه زده، نیاز به حمایت دارد

دکتر مهدی فلاح ،نماینده مردم شریف شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه ۱۸ شهریور ماه با حضوردر فرمانداری شهرستان خمام با فرماندار،بخشدارها، شهردارها، روسای ادارات دولتی و دهیاران این شهرستان دیدار و پیرامون مشکلات خمام بحث و گفتگو کرد.

دکتر فلاح عنوان کرد: خمام به عنوان یک شهرستان و یک نهال نوپای تازه جوانه زده، نیاز به حمایت دارد و تلاش دوچندان تمام مسئولین این شهرستان را به خصوص در حوزه زیرساخت، می‌طلبد.

نماینده مجلس رشت و خمام، بیان کرد: جاذبه‌های طبیعی و قوای سبز بر گیلان اثر معکوس گذاشته و همگان تصور می‌کنند گیلان، محل تفریح و خوش‌گذرانی است در حالی که گیلان دچار مشکلات عمده زیرساختی می‌باشد.

وی در ادامه گفت: متاسفانه انباشت مشکلات از دوره‌های قبل با نگاه بیرونی و درونی باعث شده ما در جایگاه کنونی باشیم. همه ما وظیفه داریم دوچندان تلاش کنیم. چه من که نماینده و وکیل مردم هستم چه کسانی که نماینده دولت هستند، باید اختلافات را کنار بگذاریم و نگاه جناحی در تصمیم‌گیری‌ها نداشته باشیم تا بتوانیم کار مردم را انجام بدهیم.

دکتر مهدی فلاح با اشاره به این موضوع که طرح‌های نیمه تمام در کشور بسیار زیاد است افزود: خیلی از مشکلات مربوط به افزایش عمر پروژه‌ها می‌شود. یکی از دلایل افزایش عمر پروژه‌های نیمه تمام می‌تواند مربوط به موضوع بودجه‌ریزی باشد.

وی با بیان اینکه بودجه‌ریزی سال، نباید آخر پاییز صورت بپذیرد عنوان کرد: باید دولت مکلف باشد که اوایل سال لایحه را تقدیم مجلس کند که نه با تعطیلات همزمان شود و نه پروژه‌ها دچار تورم گردند.

دکتر فلاح در خصوص ظرفیت توریست گیلان گفت: با توجه به اینکه طبق اخبار در یکسال گذشته از طریق پرواز هوایی میزبان 25 هزار نفر از کشور عراق بودیم؛ باید در حوزه زیرساخت گیلان خیلی کار شود تا بتوانیم از ظرفیت بازار توریست کشورهای همسایه بهره ببریم.

دکتر مهدی فلاح در پایان با اشاره به جایگاه روسای ادارات افزود: این صندلی، صندلی پاسخگویی است نه صندلی گردن کلفتی. قانون و شرح وظایف هم مشخص است. شما هم رئیس اداره هستی نه شاه! مسئولین باید به فکر گشایش مردم باشند نه قفل کردن زندگی آنان و هر کاری در جهت منافع مردم باشد انجام می‌دهیم.

وی افزود جسارت به بعضی از مسئولین که زحمت می‌کشند و دغدغه دارند نمی‌کنم دستشان را هم می‌بوسم، ولی اگر کسی بی‌قانونی کرد باید در دیوان محاسبات پاسخ دهد

Check Also

تجلیل استاندار از اورژانسی‌های گیلان

استاندار گیلان با حضور در مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان و تقدیم گل …