پنجشنبه , شهریور ۲۹ ۱۴۰۳
Breaking News

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی ؛اولین مطالبه از استاندار جدید، حل معضل زباله در گیلان خواهد بود

پس از باران/ دکتر مهدی فلاح نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی شامگاه پنجشنبه ۱۵ شهریور با حضور در شهرداری لشت‌نشا با شهردار و اعضای شورای این شهر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش دفتر نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی وی با بیان این که تصمیم اشتباه شخص استاندار در مورد جمع‌آوری سطل‌های زباله در روستاهای استان باعث شده که تمامی شهرهای استان با این معضل درگیر باشند و به هزینه‌های شهرداری اضافه شده و امروز خواستار حل این مشکل هستند تاکید کرد: اولین مطالبه ما از استاندار جدید، حل معضل زباله در گیلان است.

وی افزود: مساله زباله یک ظرفیت هست و نگاه دنیا به آن نگاه درآمدی است و دنیای امروز این تهدید را به فرصت تبدیل کرده است. بعضی از استان‌ها در کشور خودمان با استفاده از دستگاه زباله‌سوز، تولید برق می‌کنند؛ در این زمینه از گروه‌های تحقیقاتی و دانش‌بنیان حمایت می‌کنیم.

نماینده کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با اشاره به فعالیت سابق خود به عنوان پزشک خانواده در لشت‌نشا، افزود: این دوران برای من دوران طلایی و ۳ سال افتخارآمیز در دوران پزشکی بوده و مردم لشت‌نشا به بنده محبت داشتند و لطف دارند.

دکتر فلاح همچنین در مورد مشکلات مربوط بین شهرداری و اوقاف شهر لشت‌نشا گفت: این مسأله با شاخص شرعی قابل مذاکره با سازمان اوقاف و امور خیریه کشور می‌باشد و با مجادله نمی‌توان به جمع‌بندی رسید.

وی همچنین اضافه کرد: باید به فکر پیشرفت لشت‌نشا باشیم و مشکلات مطروحه باید به صورت شرعی و حقوقی حل شود

Check Also

تجلیل استاندار از اورژانسی‌های گیلان

استاندار گیلان با حضور در مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان و تقدیم گل …