مدیرعامل شرکت برق منطقهای گیلان با گرامیداشت هفته ملی صرفهجویی، این هفته را فرصتی ارزشمند برای اشاعه و نهادینهسازی فرهنگ مدیریت مصرف انرژی در جامعه دانست و بر نقش دستگاههای اجرایی و اصناف در همراهی با این هدف ملی تأکید کرد. عادل سلیمانی، مدیرعامل شرکت برق منطقهای گیلان، با اشاره به فرارسیدن هفته صرفهجویی در […]
مدیرعامل شرکت برق منطقهای گیلان با گرامیداشت هفته ملی صرفهجویی، این هفته را فرصتی ارزشمند برای اشاعه و نهادینهسازی فرهنگ مدیریت مصرف انرژی در جامعه دانست و بر نقش دستگاههای اجرایی و اصناف در همراهی با این هدف ملی تأکید کرد.
عادل سلیمانی، مدیرعامل شرکت برق منطقهای گیلان، با اشاره به فرارسیدن هفته صرفهجویی در مصرف برق(یکم تا هفتم تیرماه) و شعار «همدلی برای روشنایی ایران» گفت: با توجه به شرایط ناترازی تولید و مصرف برق، این هفته بهترین فرصت برای توجه دوباره به اهمیت مدیریت مصرف و تقویت فرهنگ استفاده صحیح و هوشمندانه از انرژی برق در سطح جامعه است.
مدیرعامل شرکت برق منطقهای گیلان با تأکید بر اینکه مدیریت مصرف، ضرورتی اجتنابناپذیر برای پایداری شبکه و تأمین برق پایدار است، خاطرنشان کرد: استفاده هوشمندانه و مسئولانه از نعمتهای الهی از جمله انرژی برق، یک وظیفه عمومی است و انتظار میرود همه دستگاهها، نهادها و صنوف با مشارکت فعال در اطلاعرسانی، نقش خود را در نهادینهسازی فرهنگ مصرف بهینه ایفا کنند.
