پنجشنبه , شهریور ۲۹ ۱۴۰۳
Breaking News

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در تجلیل از خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان بیان داشت:مسئولان بیش از همه مدیون و بدهکار خون شهدا هستند

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه گفت: مسئولان بیش از همه مدیون و بدهکار خون شهدا هستند .

به گزارش پایگاه خبری رایان خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه: دکتر رضائی در مراسم تجلیل از تعدادی از خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان ضمن اشاره به ارزش والای شهیدان و وظیفه مسئولین در قبال آنها اظهار داشت: هرچه داریم از برکت خون شهدا بوده و خانواده شهدا ولی نعمت ما هستند.

وی افزود: شهدای عزیز کشور از بدو انقلاب تاکنون با نثار خون خود، امنیت و آرامش را برای ملت ایران به ارمغان آورده اند و ما وظیفه سنگینی در قبال خون شهدا داریم.

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه با بیان اینکه مردم ولایتمدار شهرستان آستانه اشرفیه همواره پای آرمان های نظام ایستادگی کرده اند که نمونه بارز آن فرماندهانی هچون شهید خوش سیرت را تقدیم انقلاب نمودند افزود: یاد و خاطره شهدا، برای ما روشنگر راه است و همه ما باید برای حفظ انقلاب و عزت و اقتدار کشور راه آنها را ادامه دهیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان ادامه داد: دیدار با خانوده های معظم شهدا و ایثارگران و رسیدگی به مطالبان آنها باید در دستور کار همه ی مسئولان قرار گیرد.

دکتر رضائی با اشاره به اقدامات موثر دولت تدبیر و امید در زمینه خدمت رسانی به خانواده های معظم شاهد، ایثارگر و جانبازان تصریح کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته زمین های مناسبی برای این عزیزان تأمین شده است تا مشکلات مسکن آنان حل شود. در زمینه اشتغال نیز خوشبختانه در تامین نیروی انسانی ادارات و دستگاه های اجرایی سهمیه های قانونی برای فرزندان این عزیزان در نظر گرفته شده است

Check Also

با معرفی برگزیدگان؛پرونده سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان بسته شد

سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف به کار خود پایان …