دوشنبه , شهریور ۲۶ ۱۴۰۳
Breaking News

در هفتمین روز از دهه مبارک فجر انجام شد؛سرکشی فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی پرکاپشت

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه با همراهی امام جمعه آستانه اشرفیه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، معاون عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی و جمعی از مسوولان اجرایی شهرستان آستانه اشرفیه به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب و دهه مبارک فجر با حضور و بازدید از شهرک صنعتی پرکاپشت، مسایل و مشکلات این شهرک را از نزدیک بررسی کردند.

به گزارش پایگاه خبری رایان خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه: دکتر رضائی در حاشیه این دیدار طی سخنانی اظهار داشت: با توجه به فشار حداکثری ناشی از تحریم‌های ظالمانه آمریکا و تاثیر آن بر فعالیت برخی واحدهای صنعتی و تولیدی، رفع مشکلات واحدهای مشکل دار این شهرستان در راستای بهبود و تثبیت تولید و اشتغال ضروری است.

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه افزود: واحدهای صنعتی و تولیدی ما توانسته‌اند با تلاش شبانه روزی و ایجاد تحول کمی و کیفی در عرصه تولید، موجب خودکفایی اقتصادی کشور شوند.

‌دکتر رضائی با اشاره به راهبرد سال تصریح کرد: قطعا استفاده از ظرفیت‌های شهرستان در راستای تولید می‌تواند نقش موثری در جهش تولید استان داشته باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان با بیان اینکه اصلی‌ترین سیاست دولت در راستای تحقق رونق و جهش تولید، حمایت از تولید داخلی است، افزود: در این راستا بازدیدهای صنعتی با هدف شناسایی نقاط ضعف و قوت واحدهای تولیدی و رفع موانع تولید واحدها به صورت مستمر و منظم برگزار می‌شود.

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در ادامه از خط تولید کارخانه تولیدی دامداران گیلان با اشتغال مستقیم ۳۰نفر، خط تولید واحد ریخته گری پیشگامان صنعت با اشتغال ۲۰ نفر و واحد تولید بادام زمینی با ظرفیت اشتغال ۲۴ نفر بازدید کرد و در جریان وضعیت تولید آنها قرار گرفت.

Check Also

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:وفاق و وحدت عامل پیشرفت جامعه است

پس ا باران ز_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان وفاق و وحدت در دانشگاه را …