دوشنبه , شهریور ۲۶ ۱۴۰۳
Breaking News

فرماندار رضوانشهر تأکید کرد:مشارکت‌های مردم تضمین کننده پایداری نظام و انقلاب است

به گزارش پایگاه خبری رایان خبر ،فرماندار رضوانشهر با اشاره به اینکه مشارکت‌های مردم تضمین کننده پایداری نظام و انقلاب است، گفت: حضور مردم در نهم دی حماسه بیاد ماندنی را رقم زد که در این روز مفهوم بصیرت، هوشیاری و دشمن‌شناسی ملت آگاه ایران اسلامی به خوبی نشان داده شد.
محمود قاسمی، فرماندار رضوانشهر در جلسه یوم الله نهم دی و اولین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع مدیران شهرستان گفت: دهه بصیرت فرصتی مناسب برای استکبارستیزی و دشمن‌شناسی و تجدید میثاق با ولایت است.

وی با اشاره به اینکه مشارکت‌های مردم تضمین کننده پایداری نظام و انقلاب است، گفت: حضور مردم در نهم دی حماسه بیاد ماندنی را رقم زد که در این روز مفهوم بصیرت، هوشیاری و دشمن‌شناسی ملت آگاه ایران اسلامی به خوبی نشان داده شد.

فرماندار رضوانشهر بیان داشت: براساس دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا، امسال برگزاری نشست‌ها و تجمعات گرامیداشت دهه بصیرت فاطمی و میثاق با ولایت امکانپذیر نیست.

قاسمی بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌ها برای تبیین این مناسبت‌ها در گرامیداشت این دهه و فضاسازی شهری توسط دستگاه‌های فرهنگی شهرستان و شهرداران تاکید کرد.

فرماندار رضوانشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره در پیش بودن اولین سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی یک ملت بود برای ما و به عنوان الگوی آزادی‌خواهان جهان و محور مقاومت جایگاه رفیعی دارد که این را مردم با حضور خودشان نشان دادند که پشتیبان این نظام، انقلاب و ولایت فقیه هستند، لذا گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والام مقام در دهه بصیرت، وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی این شهرستان است.

اخلاص تنها رمز موفقیت سردارسلیمانی بود

امام جمعه بخش پره سر نیز در این جلسه گفت: فتنه ۸۸ بعد از جنگ تحمیلی بزرگترین فتنه بود، که مردم در روز نهم دی با امام امت تجدید میثاق نمودند.

حجت‌الاسلام مهدی نژاد افزود: آن چیزی که نهم دی را در تاریخ انقلاب ماندگار کرد حرکت عظیم مردم ولایتمدار بود که به جهت دفاع از ارزش‌ها، دین و ولایت و مقدسات به میدان آمدند و این حماسه عظیم را خلق کردند.

وی در ادامه گفت: اخلاص تنها رمز موفقیت سردارسلیمانی بود، شجاعت و تدبیر از دیگر ویژگی‌های سردار شهید سلیمانی بود که باعث شد تا بی‌پروا در دفاع از اسلام و انقلاب برابر دشمنان بایستد و در این راه جان خود را نثار کند.

از نهم تا ۱۹ دی ماه به نام دهه بصیرت نامگذاری شده است

Check Also

نماینده ولی فقیه در گیلان در مراسم تجلیل از خبرنگاران: از اینکه صدای مردم درد کشیده هستید از شما تشکر میکنم

پس از باران/ نماینده‌ی ولی فقیه در استان گیلان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه …