دوشنبه , شهریور ۲۶ ۱۴۰۳
Breaking News

ارتفاع برف در جاده های کوهستانی رضوانشهر از ۴۰ سانتی متر فراتر رفت

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رضوانشهر گفت: ارتفاع برف در محور های کوهستانی و جاده پونل به زندانه از ۴۰ سانتی متر فراتر رفته است و راهداران مشغول برف روبی راه های مواصلاتی این شهرستان هستند.

  یونس هوشمندپور در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون شاهد بارش برف سنگین در تمامی راه های کوهستانی و محور های سخت گذر رضوانشهر و پره سر هستیم و تردد وسائط نقلیه در این محور ها فقط با تجهیزات کامل زمستانی و زنجیر چرخ امکان پذیر است.
 وی بیان کرد: محور پونل به خلخال، بعد از کیلومتر ۴۰، از محدوده روستای ییلاقی زندانه تا گردنه الماس بدلیل نبود ایمنی و خطر سقوط بهمن و با تصمیم شورای ترافیک تا اطلاع بعدی همچنان مسدود است و فقط به مناطق دارای سکنه خدمات راهداری ارائه می شود.
 رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای رضوانشهر با تشکر از ساکنان مناطق کوهستانی این شهرستان بدلیل همکاری  با راهداران پرتلاش از مردم می خواهیم چنانچه هر کدام از محورهای کوهستانی بدلیل برف سنگین مسدود شود، صبر و شکیبایی بعمل آورند و موضوع را به اداره راهداری اطلاع داده تا نسبت به باز گشایی محور اقدام شود.
 هوشمندپور  همچنین گفت: در حال حاضر تمامی راه ها در سطح رضوانشهر و پره سر باز و تردد در محور های کوهستانی فقط با زنجیر چرخ و احتیاط کامل در جریان است.
 شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲۰ روستا در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و دارای ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی است و علاوه بر این ۸۰۰ کیلومتر از جاده های جنگلی این شهرستان که در گذشته تحت مراقبت شرکت سهامی جنگل شفارود بود ، بدنبال خروج این شرکت بهره بردار چوب از جنگل، هم اکنون تحت پوشش اداره راهداری منطقه می باشد.

Check Also

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:وفاق و وحدت عامل پیشرفت جامعه است

پس ا باران ز_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان وفاق و وحدت در دانشگاه را …