دوشنبه , شهریور ۲۶ ۱۴۰۳
Breaking News

فرماندار سیاهکل در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ؛
مردم در ارتقای فرهنگ عمومی در جامعه نقش و جایگاه مهمی بر عهده دارند

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سیاهکل با حضور اعضای این شورا و با دستور کار بررسی و واکاوی رسالت و شرح وظایف شورای فرهنگ عمومی و ارائه گزارش مدیر آموزش و پرورش سیاهکل در خصوص آموزش آنلاین دانش آموزان در فضای مجازی در شرایط کرونایی ، در سالن شهید آوینی فرمانداری سیاهکل برگزار شد.

محمود صوفی فرماندار سیاهکل در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان گفت : همه ما سرباز ولایت و این نظام هستیم و با هر تفکر و ایده ای که داریم باید تلاش کنیم تا وحدت و انسجام ملی در جامعه گسترش یابد و نهادینه شود .

وی در ادامه با تسلیت شهادت دانشمند هسته ای دکتر محسن فخری زاده ، بیان داشت : شهادت ، اوج عزت انسان ها است و خدمات ارزنده شهید فخری زاده در سال های اخیر موجب پیشرفت کشور در عرصه های دفاعی و هسته ای شده بود و این اقدام تروریستی در به شهادت رساندن این مرد بزرگ نمی تواند خللی در عزم و اراده ملت ایران در راه دستیابی به پیشرفت های علمی وارد کند و یقیناً جمهوری اسلامی ایران این اقدام خبیثانه را بدون پاسخ نخواهد گذاشت.

فرماندار سیاهکل در ادامه گفت : امروز و در دنیای ارتباطات ، دشمنان هر لحظه در حال رصد کشور ما هستند و از هر موضوعی قصد سوء استفاده و اقدام بر علیه کشورمان دارند و برای پیشگیری از آسیب های به وجود آمده از فضای رسانه ای مسموم دشمنان بر علیه کشورمان ، راه اندازی و ایجاد رشته های تحصیلی علوم رسانه ایی در سطح مدارس و دانشگاه ها ضروری است.

مقام عالی دولت در شهرستان در ادامه بر تکریم ارباب رجوع و تعامل با مردم در ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان تاکید کرد و گفت : مردم در ارتقای فرهنگ عمومی در جامعه نقش و جایگاه مهمی بر عهده دارند و مدیران و روسای ادارات شهرستان برای فرهنگ سازی در جامعه باید با همفکری و تعامل با مردم و با تاسی از آموزه های دینی و ارزشهای اسلامی به تولید محتوا و برنامه های فرهنگی در جامعه بپردازند و برای ارتقای وحدت و انسجام عمومی در جامعه ، در تعاملات و دیدار با مردم و در تکریم ارباب رجوع ، رفتار توام با محبت ، عطوفت با مردم ، باید سرلوحه امور مدیران و مسئولین شهرستان قرار بگیرد .

در این جلسه ، رئیس و هر یک از اعضای این شورا در راستای دستور کار جلسه و همچنین برنامه های فرهنگی و ارتقای فرهنگ عمومی در جامعه به بیان نکته نظرات خود پرداختند.

قابل ذکر است بنا بر گزارش مدیر آموزش و پرورش سیاهکل ، 4865 دانش آموز در سیاهکل عضو شبکه شاد هستند .

Check Also

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:وفاق و وحدت عامل پیشرفت جامعه است

پس ا باران ز_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان وفاق و وحدت در دانشگاه را …