جمعه , شهریور ۳۰ ۱۴۰۳
Breaking News

شهردار املش خبر داد:افتتاح ۶ پروژه عمرانی شهری در هفته دولت امسال

پس از باران/املش یکی از شهرهای گیلان است که از پتانسیل ها و ظرفیت های خوبی در توسعه پایدار برخوردار است مهمترین مقو له بارز این شهر در راستای توسعه ، توجه به زیر ساخت های گردشگری است همکاری این شعر زیبا به کوه و رودخانه و طبیعت بکر و دست نخورده با مدیریت صحیح میتواند آن را به یکی از قطب های گردشگری تبدیل کند.

دکتر سلیمانی یکی از شهرداران بنام ، جهادی و پر تلاش است که به دنبال توسعه‌ی زیرساخت‌های شهری است.

دکتر سلیمانی ، شهردار املش طی گفتگویی از افتتاح ۶ پروژه عمرانی شهرداری املش با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و نهصد میلیون تومان در هفته دولت امسال خبر داد.

وی بیان اینکه مدیریت شهری املش در راستای ایجاد نشاط و رفاه اجتماعی شهروندان درصدد تعریف پروژه های عمرانی در سطح شهر برآمده گفت: برخی از پروژه ها به بار نشسته که در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسند.

شهردار املش اجرای دیوار حفاظتی انهار سطح شهر املش در کوچه شهید تاتلی و یاس ۱- اجرای آسفالت معابر شهری کوچه های شهیدان کوچکپور . دستجردی . پوزنده . قلیزاده ـخیابان شهید منتظری . جاده تابستان نشین . کوچه طاهری و… احداث میدان هالیدشت براساس مصوبه شورای ترافیک شهرستان املش_ احداث پیاده رو در قالب پارک محله در خیابان شهید ابوالقاسمی و آیت الله صدوقی_ تامین روشنایی معابر شهری ـ تهیه و جانمایی ست های ورزشی و مبلمان شهری در پیاده روها را عمده ترین پروژه های هفته دولت مدیریت شهری املش عنوان کرد که به بهره‌برداری می‌رسند.

وی اعتبار این پروژه ها را بالغ بر هفت میلیارد و نهصد میلیون تومان اعلام نمود.

وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی پرسنل زحمتکش شهرداری از همدلی و همراهی اعضای شورای اسلامی این شهر. تشکر نمود.

Check Also

پروژه های میثاق در آستانه بهره برداری_ اجرای مرحله آخر تیرگذاری تقاطع غیرهمسطح شهید حمیدیان

پس از باران/ با نصب آخرین مرحله از تیرگذاری پل،تقاطع غیرهمسطح شهید حق بین”حمیدیان رشت” …