پنجشنبه , شهریور ۲۹ ۱۴۰۳
Breaking News

شهردار رشت :
سنجش کار شهرداری در گرو رضایتمندی شهروندان – برقراری توازن و عدالت در پرداخت حقوق

سید امیر حسین علوی، شهرداری رشت را سازمانی عریض و طویل که هنوز گلوگاه‌های پر هزینه آن در بخش هزینه‌های جاری به طور دقیق مشخص نشده است دانست و گفت: رویکرد ما در شهرداری رشت برقراری توازن و عدالت در پرداخت حقوق و دستمزدها و محاسبه اضافه‌کاری پرسنل بر مبنای شایستگی و مستندات دقیق است.

به گزارش پایگاه خبری رایان خبر به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت – سید امیر حسین علوی شهردار رشت امروز دوشنبه ششم دی ماه ۱۴۰۰ اظهار داشت: سرانه بودجه هزار و ۲۵۰ میلیارد تومانی شهرداری به سرانه جمعیتی آن مطابق آمار جمعیتی سال ۱۳۹۵ شهر رشت از وضعیت خوبی برخوردار نیست و شهر رشت از این حیث و به نسبت سایر شهرهای بزرگ کشور در رده‌های بسیار پائینی قرار دارد و این امر نشان می‌دهد که ما یک سازمان پر هزینه هستیم.

شهردار رشت با بیان اینکه هنوز به طور دقیق و علمی نقاط و گلوگاه‌هایی که در این سازمان عریض و طویل بیشترین پرداختی را در بخش هزینه‌های جاری به خود اختصاص می‌دهند مشخص نشده و معلوم نیست، عنوان کرد: نگاه و دیدگاه ما در دوره جدید مدیریت شهری برقراری توازن و عدالت در پرداخت حقوق و دستمزدها و محاسبه اضافه‌کاری پرسنل بر مبنای شایستگی و مستندات دقیق است.

سید امیر حسین علوی با تاکید بر اینکه روی موضوعاتی نظیر قضیه اضافه‌کاریها باید به شکل درون سازمانی به یک فهم و تصمیم مشترک برسیم، تصریح کرد: ما کارمند شهرداری هستیم تا به وظیفه اصلی مان که اداره شهر می باشد، عمل کنیم و این تنها به معنای اداره کردن خودمان نیست.

وی اضافه کرد: هر حوزه و واحدی از شهرداری رشت که کار متفاوتی ارائه دهد و عملکردش ضمن درآمدزایی، برای شهرداری و مردم خروجی داشته باشد، حتما با محاسبه اضافه‌کاریها و افزایش پرداختیها مورد تقدیر و تشویق قرار می‌گیرند.

شهردار رشت ارتباط بین دو مقوله افزایش حقوق و اضافه کار پرسنل با میزان کارکردهای آنان را ارتباطی مشخص و کاملا شفاف دانست و اذعان کرد: روند امورات در شهرداری رشت باید به گونه‌ای باشد که در ازای کاری که انجام می‌دهیم و خدماتی که به شهروندان ارائه می‌کنیم حقوق و دستمزد بگیریم.

علوی با بیان اینکه در صورت افزایش درآمدهای شهرداری هم پروژه‌های بیشتری در شهر اجرا می‌شود و هم حقوق و دریافتی کارکنان خود این مجموعه ارتقاء می‌یابد، ابراز داشت: باید به گونه‌ای کار کنیم و خدمت ارائه دهیم که تأثیر کار شهرداری برای مردم و شهروندانش رضایتمندی به همراه داشته باشد.

Check Also

با معرفی برگزیدگان؛پرونده سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان بسته شد

سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف به کار خود پایان …