شنبه / ۵ آبان / ۱۴۰۳
×
شهردار لنگرود خبر داد:پیشرفت ۷۰ درصدی  مجموعه ورزشی چند منظوره لنگرود
  • تیر ۲۹, ۱۴۰۲
  • دکتر صادق پور، شهردار لنگرود با بیان اینکه کمبود فضاهای ورزشی از بزرگترین مشکلات شهرهای متراکم کشور همچون شهر لنگرود است ،مهمترین دلیل آن را کمبود منابع مالی‌ نهاد های مرتبط و عدم امکان مالی ارائه خدمات به روز و مستمر دانست و گفت: افزایش مشارکت مردمی و بخش خصوصی در توسعه فضاهای ورزشی اهمیت مضاعف می یابد که نهایتا این امر موجب توسعه پایدار شهری، کاهش آسیب های اجتماعی، استعداد یابی و استعداد پروری و ایجاد نشاط و فراغت برای تمام رده های سنی می باشد.

    وی افزود: با توجه به اهمیت این موضوع شهرداری لنگرود از حضور فعال و جدی بخش خصوصی جهت افزایش سرانه ورزشی حمایت تمام قد خواهد داشت.

    شهردار لنگرود با اشاره به اینکه در ماه های ابتدایی شر‌وع به کار خود در شهرداری قدم های اولیه در این راستا برداشته شده است اظهار داشت: با ایجاد مشارکت مردمی، احداث مجموعه ورزشی چند منظوره با محوریت فوتبال را آغاز کردیم و‌ با لطف خداوند و عملکرد موفق بخش خصوصی، این پروژه در عرض چهار ماه به پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی رسیده است.

    صادق پور همچنین از احداث دو‌ زمین بسکتبال و والیبال روباز را خبر داد و افزود: احداث این دو زمین را بطور جدی در برنامه قرار خود داده این و طرح نهایی آن در روزهای آینده رونمایی خواهد شد.

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.